به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل .

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل

تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 4k اسمارت C1 مدل 65c1

این ویژگی می تواند با قرار دادن قاب های سیاه در محتوا در فواصل منظم ، که به طور معمول با نرخ فریم محتوا مطابقت دارد ، به کاهش تاری حرکت کمک کند. اما برای آن که این سیستم صوتی 40 وات بتواند کیفیت بی نظیر و مثال زدنی به خریداران خود هدیه دهد؛ پردازشگر نسل 4 آلفا 9، تکنولوژی AI Sound Pro را به یاری گرفته و این تکنولوژی تغییراتی در ایجاد صدای فراگیر و صدای افراد انجام می‌دهد که به صورت زیر است. از آن جایی که تلویزیون 65 اینچ ال جی C1 محصول سال 2021 این کمپانی معتبر و شناخته شده به حساب می‌آید، به جای استفاده از موتور پردازشگر نسل 3 آلفا، از نسل جدیدتر آن کمک گرفته‌اند.


برچسب: تلویزیون ال جی ارزان قیمت، قیمت تلویزیون ال جی 2021، قیمت انواع قیمت تلویزیون ال جی، بررسی تلویزیون ال جی c1، قیمت تلویزیون ال جی c1، قیمت تلویزیون ال جی 65c1، تلویزیون ال جی 77c1، قیمت تلویزیون ال جی cx، تلویزیون 65 اینچ ال جی، تلویزیون فورکی ال جی،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۲۵ توسط:Bayso موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

ریپورتاژ آگهی چیست از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 2
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۶:۵۰ توسط:Bayso موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)