به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل .

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل

بررسی مشخصات فنی کولرگازی ال جی 26000 سرد و گرم AK-26JJT تاپ فروش

کولرگازی ال جی  دارای کمپرسور از نوع دوار و گرمسیری می باشد که می‌تواند درجه حرارت تا 57 درجه را تحمل کند و در مناطق گرم و خشک و مناطق مرکزی ایران به خوبی قابل استفاده است. در ادامه مطلب سایر مشخصات را بررسی خواهیم کرد.

GOLD FIN:

یکی از عواملی که باعث کاهش کارکرد و عمر کولرهای هوا می‌شود ضد زنگ و همچنین فرسایش قسمتهای مختلف در اکسیداسیون توسط رطوبت و سایر عوامل کاهش دهنده است. همچنین برای افزایش دوام مبدل حرارتی یک سطح ضد خوردگی و ضد خوردگی ایجاد می‌کند.

فیلتر دوگانه:

این سیستم تهویه هوا مجهز به فیلتر محافظ دوتایی است که می‌تواند ذرات با قطر بیش از 10 میکرومتر و همچنین باکتری‌ها را از بین ببرد و هوای بسیار سالم را برای شما فراهم کند.

هوای پر قدرت:

طراحی جدید مایع خنک کننده و شاسی تهویه هوا جریان بسیار قدرتمندی را ایجاد می‌کند که با حداکثر رساندن مکش و تخلیه آن می‌توان تا 15 متر را حس کرد. با وجود این جریان قدرتمند، تمام اتاق، صرف نظر از مساحت آن، ممکن است به طور یکنواخت خنک باشد.

4 نوع چرخش:

با وجود این 4 نوع گردش مختلف هوا، تهویه هوا در همه قسمت‌ها هوای سرد را توزیع می‌کند و به همین دلیل، سرعت خنک کننده اتاق بسیار افزایش یافته و دما در مدت زمان کوتاهی به حد مطلوب می‌رسد.

کنترل جریان هوا:

تیغه‌های عمودی این کولر گازی را می‌توان در 6 حالت مختلف بالا و پایین تنظیم کرد تا خیلی سریع قسمت خاصی از اتاق خنک شود. همچنین تیغه‌های افقی تهویه مطبوع را می‌توان در پنج حالت مختلف تنظیم کرد تا بتوانید به راحتی جریان هوا را به سمت چپ برگردانید. یا درست حرکت کنید

ویژگی جت سرد JETCOOL

اسپلیت AK-26JJT به جدیدترین فناوری‌های LG مجهز شده است و برای جلب رضایت کاربران از هر نظر طراحی شده است. این سیستم ظرفیت خنک کننده 26000 را دارد و تجربه هوای داخلی فوق العاده خنک را برای شما به ارمغان می‌آورد و حتی در هوای بسیار گرم هوای خنک و دلپذیر را برای شما فراهم می‌کند. شما حتی می‌توانید از این تهویه هوا حتی در هوای بسیار سرد نیز استفاده کنید و از هوای گرم تولید شده توسط آن در اینجا لذت ببرید. علاوه بر این، این کولر گازی از فناوری جت سرد بسیار کاربردی برخوردار است.

JETCOOL  از ویژگی‌های جالب این سیستم است که می‌تواند در تابستان و در هوای گرم بسیار مفید باشد. این عملکرد که به عنوان یک دکمه بر روی ریموت نصب می‌شود، به راحتی قابل اجرا است و با فشردن دکمه مربوطه می‌توانید به راحتی آن را اجرا کنید. با فعال کردن این ویژگی سرعت با سرعت بالا اتاق را خنک می‌کند و سرد می‌کند. این ویژگی همچنین هوای خنک تولید شده را به طور مساوی در داخل اتاق توزیع می‌کند و فقط در 3 دقیقه همه چیز را بهینه می‌کند.

ویژگی‌های کمپرسورهای ال جی

نوع کمپرسور بکار رفته در اسپلیت LG 26GGT برای مناطق استوایی طراحی شده است. در حقیقت، این موتور با یک کمپرسور گرمسیری می‌تواند برای مناطق گرم و گرمسیری بسیار مناسب باشد. از آنجا که هوا در این مناطق بسیار گرم است، موتورهای معمولی از آب و هوا دوام نخواهند داشت و علاوه بر این که عملکرد خوبی ندارند ممکن است به سرعت خراب شود. به همین دلیل، ال جی از کمپرسوری استفاده کرده است که هوای خنک را در همه زمان‌ها برای شما فراهم می‌کند، عمر طولانی‌تری دارد و در برابر چنین شرایطی بسیار مقاوم است.

کمپرسور گرمسیری این تقسیم در برابر شرایط شدید آب و هوایی مقاوم است و می‌تواند حتی تا 60 درجه سانتیگراد دوام بیاورد و بازده موتور بالایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر استفاده از یک کمپرسور ناهموار در این سیستم، ال جی از ویژگی‌های GOLD FIN نیز در موتور خود استفاده کرده است.

این ویژگی باعث افزایش عمر موتور نیز می‌شود. در حقیقت، گلد فین یک پوشش استیل ضدزنگ است که سطح مبدل حرارتی را در بر می‌گیرد و به دلیل رطوبت مانع از زنگ زدگی آن می‌شود. این ویژگی‌های مورد استفاده در این سیستم باعث شده است تا کاربران بتوانند در هر شرایطی به راحتی از این سیستم استفاده کنند و نگران خراب شدن واحد خارجی سیستم خود نباشند.

حالت خواب عمیق ال جی 26 جی جی تی Deep sleep Mode

کنترل از راه دور ارائه شده توسط این مدل به شما امکان می‌دهد تا به راحتی این سیستم تهویه هوا را کنترل کنید. با استفاده از این کنترل از راه دور می‌توانید به راحتی دمای هوای مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را افزایش یا کاهش دهید. در این سیستم کلیدهایی برای راحتی بیشتر شما نصب شده است و می‌توانید با فشار یک دکمه، تنظیمات مربوط به این سیستم را انجام دهید. یکی از این ویژگی‌ها خواب عمیق است.

این حالت برای زمانی که می‌خواهید بخوابید بسیار راحت است. در حقیقت، این حالت روی این سیستم تنظیم شده است به طوری که در طی شب انرژی کمتری مصرف می‌کند و هوای متعادل را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید بدون نگرانی از مصرف برق یا گرفتن سرما از این تهویه هوا استفاده کنید.. این حالت تنظیم شده است که هر 30 دقیقه یک درجه به دمای اتاق اضافه کند. با این تنظیمات برنامه ریزی شده، هوا در اتاق کاملاً متعادل خواهد بود و حتی می‌توانید در حالی که کودک شما در خواب است از این حالت استفاده کنید.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۸:۵۸ توسط:Bayso موضوع: عمومی نظرات (0)