به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل .

به روزترین اخبار ایران و جهان فناوری و موبایل

تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی 4k اسمارت C1 مدل 65c1

انتخاب مدیران این برند شرق آسیایی برای تلویزیون بالا رده خود، موتور پردازشگر a9 Gen4 AI 4K است. این موتور پردازشگر نسل 4 آلفا 9 بسیار سازمان یافته‌تر به وظیفه‌ی خود عمل می‌کند و به همین دلیل برای پردازش داده‌های تصویر تلویزیون اولد ال جی 65C1 از تکنولوژی AI Picture Pro کمک گرفته است.

همان طور که بارها در قسمت‌های قبلی این متن اشاره شدن این تلویزیون از پنل OLED display برای نمایشگر خود کمک گرفته و در این پنل نیز تمامی پیسکل‌ها فعالیت مستقل دارند و یکی از مواردی که می‌تواند فعالیت مستقل پیکسل‌ها روی آن تاثیرگذار باشد، حرکت روان تصویر است.

بهره بردن از تکنولوژی Wide Viewing Angle باعث شده که این تلویزیون زاویه دید گسترده ای داشته باشد و تمامی افرادی که به تماشای این تلویزیون نشسته اند کیفیت تصویری یک سانی را دریافت نمایند. این تلویزیون ال جی که به صورت اسمارت طراحی شده است در نوع خود شگفت انگیز میباشد و با دارا بودن به کیفیت 4k هر صحنه را با تمام جزئیات و به صورت کاملا واقعی به عرصه نمایش میکشد.

وجود قابلیت زاویه دید گسترده در این تلویزیون باعث شده که تصاویری خارق العاده با زاویه دید بسیار وسیعی تولید شوند و تمامی افراد در حال تماشای تلویزیون کیفیت تصویری یکسانی را دریافت نمایند. فناوری نامبرده مختص تلویزیون های اولد است و در C1 ال جی نور پس زمینه را تامین می کند.

گفتیم که تلویزیون 2021 ال جی از کیفیت تصویر فورکی بهره می برد یعنی رزولوشن2160 × 3840 پیکسلکه این به همراه قابلیت هایی مانند کنتراست بی نهایت، رفرش ریت 120 هرتز و فناوری HDR می تواند در یک پنل اولد شاهکار بیافریند. تلویزیون C1 ال جی قابلیت های تصویری فوق العاده ای برای دوستداران فیلم و محتوای سینمایی به ارمغان آورده است که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

مقایسه تلویزیون سونی X90j با X9000h و OLED 65c1 LG

افتخار دوزین کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. سونی با استفاده از کیفیت ساخت بی‌نظیر، کیفیت تصویر فوق‌العاده و طول عمر بالا بهترین تلویزیون‌های بازار را تولید می‌کند. سونی نیز همانند ال جی و سامسونگ هر ساله محصولات جدید خود را معرفی کرده و طرفداران خود را راضی نموده است.

تلویزیون 65 اینچ اولد ال جی مدل Bxpva

LCD نوعی از تکنولوژی‌ها است که با استفاده از مایع موجود در بین نمایشگر و بک لایت تصویر ایجاد می‌کرد. LED در سال 2021 به وسیله ال جی حتی به بالاترین سطح خود رسید که امکان ایجاد تصاویری بسیار سریع و دقیق را میسر می‌سازد. جدیدترین تکنولوژی LED در تلویزیون‌های ال جی با نام QNED MiniLED شناخته می‌شود.

این فناوری در تلویزیون باعث تشکیل تصویری واضح و با کنتراست بالا می شود بطوری که قسمت های تاریک تصویر ، تار تر و قسمت های روشن تصویر، شفاف تر نمایش داده می شود. تلویزیون ال جی C1 نیز مانند بسیاری از تلویزیون های اولد دیگر احتمال سوختن دائمی در آن وجود دارد.اما خب این یک احتمال است و زیاد جای نگرانی نیست زیرا اگر محتوای مختلفی را تماشا کنید هیچ مشکلی ایجاد نخواهد شد و شما می توانید برای مدتها از این تلویزیون استفاده کنید.

کنترل جادویی جدید در تلویزیون الجی C1 سایز 65 اینچ

سیستم عامل استفاده شده در این محصول از نوع سیستم عامل Web OS است که رابط کاربری خوبی داشته و بسیاری از امکانات از جمله Netflix, Prime Video, Disney+, Apple TV, Hulu, CBS All Access, Peacock, Youtube TV برای بیننده فراهم است. با برخورداری از فناوری ThinQ توان پردازش دستورات صوتی را دارد و کاربر می تواند از این فناوری استفاده نماید. این محصول دارای یک پایه مستطیلی در وسط و لبه های باریک است و از پلاستیک درجه یک برای ساخت قسمت پشتی آن استفاده شده است.

تلویزیون ال جی C1 یکی از بهترین تلویزیون‌هایی است که در سال 2021 به بازار عرضه شده که این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی باشد؛ اگر قصد خرید این مدل را دارید و کمی دودل هستید بدون شک حتی خرید به اشتباه این اولد نیز می‌تواند شما را شگفت زده کند. به شما پیشنهاد می‌کنم جهت آشنایی بیشتر با مدل‌های مشابه به مطلب”جدیدترین تلویزیون های ال جی در سال 2021” هم نگاهی بیندازید. تفاوت در پایه‌ها از بارزترین نکاتی است که از روی تصاویر فوق خودنمایی می‌کند؛

پایه نئوکیولد سامسونگ برای قرار دادن ساندبار مناسب‌تر بوده و در عمل فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد اما طبق نظرسنجی انجام گرفته در اینستاگرام زومیلو، ۷۴٪ کاربران پایه‌های C1‌ را به QN90A‌ ترجیح دادند. نکته‌ی بارز دیگر از تصاویر مقایسه‌ی نزدیک QN90A و C1 بیان کننده‌ی این موضوع است که نئوکیولد سامسونگ از روشنایی بیشتری برخوردار بوده اما اولد C1 تصاویر را واقعی‌تر به نمایش خواهد گذاشت. بدون شک در مقایسه نئوکیولد سامسونگ و اولد ال جی باید به موارد بیشتری اشاره کرد به همین دلیل تلاش خواهیم کرد تا این موضوع را در یک مطلب جداگانه عنوان کنیم.

تلویزیون C1 دو فضای رنگی sRGB و DCI-P3 به‌صورت کامل پوشش می‌دهد؛ اما به‌صورت میانگین تنها می‌تواند حدود ۷۰ درصد از فضای رنگی وسیع‌ترِ Rec.2020 را پوشش دهد. براساس بررسی‌های ما، تلویزیون میان‌رده‌ی ال‌جی در دو حالت تصویر FILMMAKER MODE و isf Expert دقیق‌ترین رنگ‌ها را در فضاهای sRGB و DCI-P3 تولید می‌کند؛ درحالی‌که حالت Football، بدترین عملکرد را در نمایش دقیق رنگ‌ها به‌نمایش می‌گذارد. تلویزیون C1 OLED مدل جایگزین ال‌جی در سال ۲۰۲۱ برای مدل‌ CX‌ و مدل C9 پیش‌از آن به‌حساب می‌آید؛ بنابراین مایه‌ی تعجب نیست که DNA مشترکی با برادرانش داشته باشد.

با حذف بک لایت ها خود پیکسل‌ها نور تولید می‌کنند و سرعت تصویر را به نهایت خود رسانده است. فناوری OLED به دلیل حذف لامپ‌های نوری، علاوه بر افزایش کیفیت و تصویر، ظاهری باریک و با کمترین ضخامت را به همراه آورده است. ضخامت بسیار کم و در حد چند میلی متر تلویزیون‌های اولد موجب افزایش تعداد طرفداران و دوستداران اولد شده است.

جدیدترین اولد OLED ال جیدر سال 2021 مدلLG OLED TV OLED 83C1با برترین تکنولوژی روز دنیا توانسته کیفیتی فراتر از انتظار را به ثبت برساند. تلویزیون اولد سونی 65 اینچ مدل SONY OLED TV 65A80Jاز جدیدترین پردازنده Cognitive Processor 4K کمک گرفته است. این پردازنده به لطف استفاده قابلیت XR Picture، تصویر را در کسری از ثانیه تجزیه و تحلیل کرده و رنگ‌هایی غنی و طبیعی را به ثبت خواهد رساند. همچنین پردازنده XR BRAVIA به لطف استفاده از فناوری XR Sound صدا را نیز مورد بررسی قرار داده و صدایی سه بعدی و فراگیر را به ثبت خواهد رساند.

تلویزیون LG C1 OLED که در دسته‌ی تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد، به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل webOS 6.0 به‌فروش می‌رسد. این نسخه از webOS ظاهر مینیمال‌تر و جذاب‌تری درمقایسه‌با نسخه‌های قبلی دارد و حداقل روی تلویزیون C1 به‌نرمی اجرا می‌شود، جابه‌جایی میان بخش‌های مختلف رابط کاربری لگ محسوسی ندارد و به‌سرعت صورت می‌گیرد. تلویزیون میان‌رده‌ی ال‌جی صدای شفاف و رسایی را تولید می‌کند و فرکانس‌ها نیز به‌صورت رضایت‌بخشی در آن تفکیک می‌شوند. حجم صدای تلویزیون بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود؛ هرچند که در سطوح بالاتر صدا، آثار دیستورشن مشهود است.

شما می توانید از اولد ال جی C1 برای هتل و یا مکان های عمومی استفاده نمایید. تلویزیون مخصوص بازی ال جی C1 سایز 65 اینچ مجهز به تکنولوژی AMD FreeSync و Nvidia G-Sync است و بهترین سازگاری را با کارت های گرافیک انویدیا و ای ام دی دارد. شما میتوانید از این تلویزیون به عنوان مانیتور نیز استفاده کنید و به کامپیوتر هایی که دارای کارت گرافیک Nvidia و AMD هستند متصل کنید.

قدرت تشخیص خودکار و هوشمندانه تصویر و صدا متناسب با فضای قابل‌نمایش در تلویزیون ال‌جی 65c1 وجود دارد. درنهایت کیفیت تصویر تلویزیون OLED 65c1 LG به‌واسطه مشخصه AI Picture که همان قابلیت هوش مصنوعی می‌باشد، بهینه می‌شود. عملکرد تلویزیون OLED ال‌جی 65C1 به دلیل تصاویر فوق‌العاده واضح و کنتراست بی‌نهایتی که ارائه می‌کند، بسیار ارزشمند و عالی می‌باشد.

کیفیت نمایش‌های تلویزیونی 65C1 LG همانند فیلم‌سازهای حرفه‌ای مباشد و ازاین‌جهت می‌توان، تلویزیون اولد ال‌جی 65 اینچ C1 را، تلویزیون موردعلاقه هنرمندان نامید. قابلیت ها و فناوری های ویژ‌ه سبب می شود تا کارشناسان این کمپانی هر ساله با توجه به بهبود خدمات خود، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. تلویزیون ال جی 65C1 برای بازی بسیار مناسب است و می توانیم بگوییم این قابلیت سبب شده تا هم فروش بهتری داشته باشد و هم طرفداران این برند روز به روز بیشتر شوند.


برچسب: تلویزیون ال جی ارزان قیمت، قیمت تلویزیون ال جی 2021، قیمت انواع قیمت تلویزیون ال جی، بررسی تلویزیون ال جی c1، قیمت تلویزیون ال جی c1، قیمت تلویزیون ال جی 65c1، تلویزیون ال جی 77c1، قیمت تلویزیون ال جی cx، تلویزیون 65 اینچ ال جی، تلویزیون فورکی ال جی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۱:۲۵ توسط:Bayso موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)